دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: چهارمین دوسالانه ملی پوستر «طلوع» با موضوع امام عصر (عج) برگزار می‌شود.

پوستر تجسمی

به گزارش ایسنا، چهارمین دوره دوسالانه ملی «طلوع» در رشته‌های پوستر و تصویرسازی و با موضوع حضرت ولی عصر (عج) بهار سال 93 برگزار خواهد شد.

این دوسالانه در دو بخش اصلی و ویژه به دبیری مسعود نجابتی برگزار می‌شود و با توجه به تجربه دوره‌های گذشته، طراحی پوستر به عنوان بخش اصلی این رویداد در نظر گرفته شده است.

همچنین در بخش ویژه این دوره از دوسالانه، با توجه به ظرفیت‌های هنری و قابلیت‌های روایتی تصویر، گرایش تصویرسازی به عنوان بخش ویژه در نظر گرفته شده است.

این دوسالانه با اهداف بهره‌مندی از زبان و بیان هنرمندانه در خلق آثار موضوعی، ادای دین هنرمندان به حضرت ولیعصر (عج)، استفاده از آثار خلق شده در فضاهای شهری همزمان با ایام شعبانیه، شناسایی و معرفی استعدادهای جوان هنری، تکریم پدیدآورندگان آثار برتر هنری با موضوع مهدویت و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار، تکمیل بانک اطلاعاتی هنرمندان، ارائه و معرفی آثار در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد هنری و اطلاع از مقررات و نحوه ارسال آثار و ثبت نام می‌توانند به وب سایت رسمی دبیرخانه دائمی «طلوع» به آدرس www.toluo.org مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55410229-021 تماس بگیرند.

دبیر اجرایی این دروه از دوسالانه بر عهده سعید کردی است و علاقه‌مندان می‌توانند از 20 فروردین تا 31 اردیبهشت ماه 1393 برای ثبت نام و ارسال با دبیرخانه این دوسالانه به آدرس تهران، میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگسرای رازی، نگارخانه رازی تماس بگیرند.

کد خبر 252671
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز